Apr 9, 2013

Forest Weekend



Nu știu cum reușesc dar deja rămân în urmă de fiecare dată cu blog-ul. Până sa spun povestea Semimaratonului Intersport Brașov trebuie să vă povestesc despre week-end-ul precedent, cu 2 zile petrecute în pădure.
Sâmbătă am participat la primul concurs de orientare de anul acesta (pentru mine), exceptând perioada Spania. Concursul a fost organizat în Prahova, în localitatea Cocorăștii Misllii de către ACS Sănătatea Ploiești. Trebuie să recunosc că deși traseul nu a fost deloc tehnic eu am reușit să greșesc foarte mult. Se simte, cel puțin la mine, imediat lipsa antrenamentului de orientare. Totuși am luat lucrurile ca o experiență pozitivă si ca un antrenament bun în condiții dificile (noroi, zăpadă, bălți etc).
Duminica ce a urmat plănuiam să îmi continui antrenamentele în parc. Știam că în acea zi, niște „tipi” veseli au decis să organizeze o cursă în pădurea Cernica. După multe insistențe ale lui Florin Totalcă am decis să îmi schimb planul de antrenament și să alerg într-o ștafetă formată din Cristi Luțic, eu, Daniel Florea și Emanuel Trandafir  (în afara concursului) care urma să îi țină companie lui Soare Nicolae.


Foarte multe lucruri nu aș putea spune despre cei  5km alergați. Vreau doar să felicit organizatorii pentru inițiativă și mod de abordare. Eu cel puțin simțeam nevoia acestor gen de concursuri la noi care au un rol important în a educa oamenii că sportul se poate face indiferent de condițiile meteo și că pădurea reprezintă o alternativă excelentă pentru alergat. Pentru mai multe informații accesați site-ul www.forestrun.ro

!