Oct 29, 2012

Azuga Trail Race - Final de sezon



A trecut peste o săptămână de când am participat la Azuga Trail Race și anumite evenimente nefericite m-au oprit de la scris pe blog. 
Azuga Trail Race a fost/este/va fi o competiție organizată de Asociația Sport la Orice Vârstă în cadrul seriei de competiții numite Trail Race (Retezat Trail Race, Azuga Trail Race, Băneasa Trail Race). Nu știam dacă voi participa la această competiție deoarece mă simțeam obosit în urma unui sezon greu dar și a faptului ca aveam de terminat ultra-ul din Grecia. Cum nu am reușit să termin cu bine competiția in Grecia, m-am ambiționat să particip și la Azuga deși nu eram complet refăcut. M-a bucurat foarte tare faptul că toată lumea bună a alergării montane a ales să gireze această competiție prin prezența lor la start. Sigur ideea de echipe (3 băieți plus o fată) a stârnit foarte mult lucrurile, ajungându-se în ultima săptămână la o adevărata vânzoleală specifică perioadei de transferuri din fotbal. În primă instanță ar fi trebuit să fac echipă cu Silviu Bălan, Viorel Palici și Andreea Dan însă ei au considerat că nu voi participa și m-au înlocuit. M-am ambiționat evident să îmi fac o echipă bună și evident să îi bat. După multe telefoane și putere de convingere am închegat o echipă puternică: Radu Milea, Marcel Bălan, Bogya Tamas și Ioana Mica(Hit the Top – mulțumim Ion Trandafir). 




 Cursa în sine pentru mine a fost un calvar în special la coborâre. M-am simțit extrem de obosit iar durerile de tibii și genunchi au fost îngrozitoare. Am tras însă cât am putut de mult pentru a nu îmi dezamăgi coechipierii. Spre bucuria noastră și în special datorită lui Tamaș și lui Marcel am câștigat competiția pe echipe, Tamaș terminând pe locul 2 și cu cel mai bun timp pe pârtia Sorica.


Pentru mine este timpul să mă odihnesc o perioadă, să mă „așez” cu noul program de la master și să îmi adun toate resursele necesare pentru munca serioasă de peste iarnă.
Sezonul 2011-2012 a început destul de rău dar simt că am crescut iar asta s-a văzut în rezultate. Urmează o perioadă de relaxare și pe urmă munca adevărata începe pentru că anul acesta a fost doar începutul. Este greu să vorbesc despre tot ce am trăit și am acumulat în acest an dar cert este că mă simt mai bogat știind că sunt înconjurat de oameni care cred și au crezut mereu în mine! Spor la odihnă și apoi la pregătire tuturor. Ne așteaptă un 2013 de vis dar până atunci ne vedem la Băneasa Trail Race!


Site-ul Azuga Trail race: www.azugatrailrace.ro