Oct 25, 2010

Cupa Romaniei 2010 - Finalul sezonului 2009-2010

Weekendul trecut, langa Ploiesti, s-a desfasurat ultima competitie majora a anului competitional
2009 - 2010: CUPA ROMANIEI 2010
Numarul participantilor nu a fost extrem de mare insa atmosfera a fost placuta si nici macar vremea urata din prima zi nu a reusit sa strice buna dispozitie. De notat faptul ca am avut si "musafiri" straini, din Bulgaria (Brown Team Veliko Tarnovo) dar si din tari "exotice" precum Norvegia si Suedia. Per total 3 etape de concurs perfecte pentru incheierea unui sezon lung si extrem de obositor.
In ceea ce ma priveste pe mine, oboseala acumulata de-alungul anului, dar si MPC 2010 si-au pus amprenta asupra evolutiei mele fizice. Desi greselile tehnice au fost mici, fizicul nu mi-a permis sa dezvolt o viteza adecvata de concurs. Voi ramane cu amintirea etapei de Lunga Distanta unde cu un pic noroc as fi ramas prins intr-o mlastina, scufundat pana la brau.
Din pacate hartile nu sunt intr-o stare "buna" si nu le pot posta momentan. Sper sa revin cat de curand si cu harti.
 
Premiere M21 WRE
Cupa Romaniei 2010
Sezonul 2009-2010 s-a incheiat si desi am facut o analiza asupra lui si asupra mea prefer sa pastrez detaliile la un nivel personal.Sper totusi ca anul ce urmeaza sa fie continuat pe o panta ascdendenta. Urmeaza o mica pauza si reluarea pregatirilor pentru anul urmator!