Jun 25, 2009

Cupa Romaniei 2009 - Baia Mare - World Ranking Event - Opinii si Critici

Weekendul care tocmai a trecut s-au desfasurat la Baia Mare doua etape contand pentru Cupa Romaniei 2009. Prima etapa a fost un WRE, lunga distanta. O etapa desfasurata pe o zona foarte alergabila si nu foarte tehnica. Micile erori de organizare pot fi trecute cu vederea deoarece organizatorii au ascultat parerile alergatorilor, au inteles care au fost problemele si si-au asumat raspunderea pentru ele. Etapa a fost castigata relativ detasat de Bogya Tamas care s-a impus in fata lui Marian Ciprian, care revine in orientare dupa o pauza de aproape un an.
Etapa a 2-a s-a desfasurat in alte conditii. Harta a fost de un nivel un pic mai tehnic iar alergabilitatea un pic scazuta fata de prima etapa, iar ploaia din noaptea precedenta a ingreunat si mai mult alergarea. In aceasta etapa s-a impus destul de detasat Marian Ciprian, care a fost la doar cateva secunde de a reusi si victoria pe cumulat, in fata lui Tamas.
Personal, asteptam acest concurs cu destul de multe sperante. La lunga distanta,desi cu un start ezitant la primul post am reusit sa imi revin si sa merg fara greseala pana in postul 5, insa, in zona postului 5 am calcat stramb pe piciorul stang, resimtind dureri groaznice la glezna stanga. Prima idee a fost sa abandonez dar dupa o pauza de cateva minute de alergat am decis sa continui dat fiind faptul ca era o etapa de WRE. Viteza de alergare nu a mai fost aceeasi, iar greseli tehnice au mai aparut doar la postul 17. In rest o cursa buna pentru mine umbrita insa de accidentare.
Am incercat sa fac tot posibilul sa alerg si etapa a 2-a insa dupa numai 8 posturi alergate,fara greseli de tehnica dar cu o viteza foarte foarte scazuta, am decis sa abandonez pentru a nu imi agrava problemele.
P.S. Dupa consultatia de la medic glezna este ok ( am facut niste infilitratii) dar toate pb pe care le am sunt din cauza stilului " prost" de a merge. Voi purta niste "talpici" special conceputi pentru a imi corecta mersul. Pentru mine urmeaza Croatia Open unde sper sa fac o figura frumoasa intr`un teren necunoscut mie.
P.S.2 Voi reveni cat de curand cu harti si poze de la Cupa Romaniei.
Baia Mare

Rezultate WRE
Rezultate Cumulate pentru cele doua etape
Splituri Et. 1 Splituri Et. 2

No comments: